همه چی

علمی، ورزشی، هنری، اطلاع رسانی و...

همه چی

علمی، ورزشی، هنری، اطلاع رسانی و...

سلام !!!


سلام به همه   

خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

هدف ما اینه که تا حد توان اخبار و مطالب علمی، هنری، ورزشی و... 

رو در این وبلاگ برای همه به اشتراک بزاریم.  


 در ضمن من از وب هایی که برای استفاده از امکاناتشون باید

عضو شی حالم بهم میخوره پس برای استفاده از امکانات

این وبلاگ نیازی به عضو شدن نیست   


*در ضمن کپی و انتشار مطالب بدون ذکر منبع هم مجاز هستش  


حال کن


راستی یه سلام خصوصی به بچه های باحال 

 آبادان + سیاوش 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 10:48 http://keyhan1389.blogfa.com

سلام دوست من
سپاس که یه من سر زدید. ونوازشها ی شما خرسند شدم.

به شما باز هم مهمانتون خواهم شد.

زضا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 10:38

توف به زاتت

خیلی ممنون

فاطمه سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 21:11

و احسنت بعدی برای سخاوتتون!
(تازه با وبلاگتون آشنا شدم، دارم همه جا سرک می کشم!)

خواهش
اگه چیزی خواستی بگو اضافه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد